۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

همزمان با فعالیت گروه جهادی دندانپزشکی؛

خدمات آموزشی و فرهنگی توسط هلال احمر خراسان شمالی ارائه می‌شود

خدمات آموزشی و فرهنگی توسط هلال احمر خراسان شمالی ارائه می‌شود

بجنورد_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: خدمات آموزشی و فرهنگی توسط هلال احمر خراسان شمالی همزمان با اردوی دندانپزشکی در بجنورد ارائه می‌شود.

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور ۲۵۰ دستیار دندانپزشک، نجاتگر، مربیان و اعضای جوان هلال احمر خراسان شمالی در اردوی جهادی درمانی فرهنگی در بجنورد عنوان کرد: در این طرح خدمات درمانی و دندانپزشکی توسط دندان‌پزشکان گروه جهادی الکفیل و خدمات آموزشی امداد و کمک‌های اولیه (CPR-آشنایی با مباحث خفگی و تریاژ)، فضای دوستدار کودک توسط نجاتگران و مربیان و اعضای جوانان هلال احمر جهت آموزش و سلامت نیازمندان تحت پوشش ارگان‌های حمایتی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی الکفیل متشکل از نخبه‌های حوزوی و دانشگاهی است بیان کرد: فعالیت‌های این گروه جهادی به دلیل هزینه‌های بالا خدمات دندانپزشکی نقش بسزایی در جهت کمک به آلام بشری و کاهش هزینه‌های درمانی نیازمندان و مددجویان دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: این طرح از سه‌شنبه فعالیت خود را در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد آغاز و تا روز جمعه این خدمات ادامه دارد.

کد خبر 5989604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha